Summa sidvisningar

tisdag 30 mars 2010

Jag vill se Sundstedt som back!!!

Sundstedt är inte en spelare som gör sin spelare hur lätt som hellst och när det kommer till att möta AIK så borde man inse att det är inte som att dribbla förbi V-ås, Järfälla,TT eller Umeå city försvar. Inget ont om dessa lag men jag tror att även dem lagen inser att AIK i semifinal har bättre backar. Binge Jäderlund är en bra tränare och jag hoppas på att Täby går vidare till Globen. Att se Sundstedt som Forward var inget jag gillade direkt och då såg jag hellre på Arn. Jan Guillou:s film är en bra film som är värt att se om och om igen. Jag gillar även Historia och historiska filmer. Sundstedt back i tredje perioden. Täby verkar ta AIK som ett 10000 meters lopp eller som maraton lopp och inte som ett 100 meter lopp som man borde ta det. AIK agerar inte hare "hare" som bara vill leda i början för att dem stora stjärnorna skall kunna springa sitt lopp dem sista. Dem kör hellre ett 100 meters lopp och punkterar matcherna snabbare om dem kan.

Jag hoppas inte att Warberg vinner heller. Känns som om innebandyn går mot Warberg-AIK 2 giganter som tar SM-guld hela tiden och sedan kommer Caperio Täby någon gång med i final men aldrig tar guld.

Vill inte se samma trendmönster hela tiden.

Inga kommentarer: