Summa sidvisningar

onsdag 31 mars 2010

Solen skiner idag och oskriva lagar!!!

Solen skiner här i Stockholm Söderort. Jag är glad för den saken men det som gör mig ännu mera åt det arga hållet är det som jag får se idag. Att kopiera varenda bokstav från min blogg är något som görs. Jag accepterar inte det hela. Kopiera och publicera är som att snatta i detta fall. Jag får ingen reklam då det inte är ens länkat till bloggens hemsida. Vi lever tydligen i ett samhälle där det finns ett antal personer som tror att man kan ta andras tankar och skriverier utan att ägaren märker det. Tyvärr men att tro att jag inte skulle märka och bry mig är som att tro att Sveriges befolkning är större än Kinas. För mig är det en oskriven lag att man inte tar andras tankar och skriverier och klistrar in i andra gästböcker utan att fråga om lov. Nu väntar påsken och god påskgodis. Det skall bli nice att äta. Även att dricka påskmust är något som jag tycker är gott.

Under torsdagen så kommer jag att vara i Tullinge och Fredagen funderar jag på att Åka till Solnahallen och se AIK-Täby.

Jag önskar även alla lagen som spelar Mitti cupen och Kval lycka till och då menar jag verkligen alla. Bra att det gick bra för TT spelaren Skalin fick en svingande klubba vid huvudet.

För övrigt ser det som om prognosen tyvärr för TT:s del ser ut som om det kommer bli en hel del Stockholmslag i Allsvenskan när jag räknar med förorterna. Dock är det inte slut med kvalet. TT har en liten liten chans kvar och vi får se om man lyckas med den.. Tänk om Hammarby hade gått upp då hade vi haft extremt många Stockholmslag mot varandra.

Inga kommentarer: