Summa sidvisningar

lördag 3 april 2010

1-1 i Semifinalerna.

Först och främst vill jag påpeka att Täby kan öka sig ett snäpp till. Vinst men jag är inte nöjd med spelet i period 3. Att skänka boll som om det var julafton och man skall ge julklappar. För mig är en långboll som laget inte tar tag i en julklapp som skickas. Varsågod här kan du få den. Ramsin var bra i målet och tack honom Täby att ni vann matchen. Vem är rädd för svarte arme??? Inte jag!!!! AIK spelar tufft och hårt. Vissa kör sin egen regelbok och tar innebandy som ishockey. Sedan tror vissa i AIK att deras gunstlingar som en gång i tiden var som AIK:s gunstlingar domarna skall hjälpa till men tack och lov har domarna. Aldrig glömma när Svenn Hamerin och Glen boström dömde en hel säsong bara med AIK. Men det är tack och lov historia nu. Härligt att även Stovrreta vann. Så skall det vara. Hoppas nu att både Storvreta och Täby kan göra sitt på hemmaplan också. Stoppa Nilsson x2 är det som Caperio måste göra i nästa match. KJ 3 mål och Kim 2 assist. Där ser man klart och tydligt vilka som skall bära AIK vidare. En annan som också måste stoppas är den som passar bäst i hela AIK. Fredrik "råttan" Djurling. Har både spelat hos Spindlar och Råttorna. Jag klassar både dem som djur. Råttor är precis det som AIK är "gnagare för att vara mer exakt" AIK som hade trummor och har många supporters hördes inte mycket i solnahallen. Jag skulle kunna skrika högre och hade jag haft trumma hade jag trummat på 3x20 nonstop. Vi i Handen klacken hörs till och med mer och högre kan jag säga. Ni är gärna välkomna att se helheten nästa säsong. Ni är överallt även i soptunnan och hämtar rått mat. Vi är bara där vi skall vara. D.v.s innebandyhall eller hemma eller jobbet eller skolan.

Warberg-Storvreta på TV hade varit kul. Men man kan inte se allt här i livet. Mycket vill ha mer. Vad gjorde Stenberg vid sin 2+10. Jag undrar alltid när det kommer upp 5 2+10 matchstraff och liknande. Vanliga 2:or kommer dock ofta och är inget jag brukar undra över.

Balrog går ihop med Djurgården. Vart skall hemmaarenan vara??? Någon som vet snälla skriv en kommentar hit.

Starkt jobbat även till Kais Moras Herrar och framför allt Linköping som är klara nu. TT åker tyvärr ur. Vilka stannar??? Inte Palokangas inte Björkström inte Sam då Onyx tar tillbaka honom. Det är vad jag hoppas. Kevin är tillräckligt för att spela i SSL. Ferraresi kommer nog också lämna. Listan kan göras lång.

Sista omgången avgör Mais-Kais. Den matchen kommer att bli hårt och må bästa lag för den dagen vinna.

Kval till Allsvenskan: Fördel Örebro efter 6-7 seger mot Malmö FBC och fördel Sandåkern efter 6-9 mot Hässelby. Alba-Växjö 4-4. Den första och sista kan bli ruskigt tuff för lagen. Sandåkern har större fördel och kommer att klara detta.

Vad tycks???

Finns det några läsare här som vill yttra sig så varsågod ordet är ert nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

http://gittang.blogg.se/2010/april/djurgarden-balrog-sant.html

MAIS i en fullsatt hall ute i skogen kommer inte att missas!!

Mister Micke 1988 sa...

Det var från den bloggen jag fick inspirationen att skriva om Balrog.