Summa sidvisningar

måndag 19 april 2010

Dubbelchock

Grattis Storvreta som vann SM-Guldet. Grattis TT som nu spelar HJ final mot Älvsjö nästa helg i Solnahallen. För mig är innebandytittande över för denna säsong. Tyvärr känns det just nu som om jag inte kommer att åka till Solnahallen. Dock har nästan en ångervecka på mig. Hade hoppats på att Handen hade vunnit och att Forsman hade varit kvar och coachat Storvreta i Europacupen. Samtidigt förstår jag att familjen är något som kommer före. För er som inte känner till Forsman så mycket skulle jag vilja beskriva honom som en glad, positiv och viljestark människa. Matchen igår var en helt klart underprestation från Handen enligt mig. När förstafemman spelade 0-3 så hade jag redan då en känsla att detta var TT:s match. Grattis TT. För min del är det bara att glömma bort det som har hänt och blicka framåt även om det är lättare skrivet än gjort. Till TT lycka till i HJ finalen hoppas att ni gör en bra match. Önskar även Älvsjö som är det andra laget lycka till. Må bästa lag vinna. Till Storvretas vill jag önska lycka till nästa säsong i SSL och Europacupen. Hoppas att ni lyckas med en ny tränare även om det kommer att bli svårt att ersätta Forsman. Jag vet att ni kommer att få in en massa talanger i truppen eftersom forsman troligen kommer att rekommendera Vreta starkt.

Ha det bra alla innebandyälskare nu är sagan slut för denna säsong.

Inga kommentarer: