Summa sidvisningar

lördag 28 augusti 2010

Odelberg och Älvsjö.

Dem 2 blå vita lagen som finns i allsvenskan Norra får skrivas ihop. Har inte lika mycket att skriva om dem så jag får fylla ut lite.

Börjar med Odelberg

Vad har dem att ta cashen ifrån nu? Dem fick tyvärr inte ihop det med Ingarö. Fler ålderklasser måste nog komma in i laget. Ännu är dem inte i samma situation som Västerås men klockan tickar och tid är pengar. Den gyllene P89 klassen är nu borta och det blir en hel del rekonstruktion. Spännande att se vad som skall hända. En dag i toppen den andra dagen i botten. Nu är det bara att rädda det som kan räddas. Truppen skall bli spännande att se. Vilka nya spelare är det som kommer in eller är truppen sig lik förra säsongens bortsett från Stenberg? Det får vi se. Har laget något bra kort i bakfickan.

Älvsjö AIK laget har en hel del juniorer som snart skall växa upp till seniorer. Dem står på gränsen. Seniorer är man för mig när man har passerat Det år man har fyllt 20 och passerat U19. Finns en hel del med Lieback Asp i spetsen att se på. Älvsjö är ett spännande lag som har många hallar att spela i. Västertorp är valet. Bra eller dålig enligt mig är en fråga jag tar avstånd från då jag bara varit där 1 gång.

Det händer mycket inom andra delar av Sverige var inte bekymrade eran tid kommer. Imorgon blir nog en del om Sandåkern och Dalen. Rekonstruktion i IBK Dalen spännande för en aktievän som jag.

Inga kommentarer: