Summa sidvisningar

fredag 17 september 2010

Drömfemman tillbaka

Drömfemman spelet är nu tillbaka. Framtiden fram och rutinen bak gäller för mig. Målvakt Daniel Ramsin Målvakten som skall ta Täby mot Sm-guld, Backar Juha Kivilehto och Peter Fischerström. Framtiden framåt var det och det kanske mest uppmärksammande är att Drömfemman lägger Rasmus Sundstedt som Forward... Framtiden skall vara yngre än vad jag själv är och därför har jag valt Sundstedt, Henrik Stenberg tillsammans med en trogen poängplockare som jag hoppas att skall blomma ut i Sirius. Billy Nilsson där har ni en talang som jag tycker är värt namnet. Hoppas att han kan bjuda Sirius på bra många mål. Målsinne har han helt klart.... Jag är 88:a som ni säkert kan gissa utifrån blogg adressen. Jag satsar därför på 2 89:or och en 90:a.

PS. Jag är en trader så var beredd på att det kan bli en hel del byten i laget....

Vi får se hur det går.... Denna helg är väldigt speciell.

Inga kommentarer: