Summa sidvisningar

söndag 26 september 2010

Fram med SSL Tips.

Det är helt klart rätt att chansa när man bara kan förlora att man får fel. Inga cash och ingen annan stor risk finns i detta. Därför väljer jag att tippa på min blogg. Spännande att se min förmåga att tippa. Är jag buu eller bra. Alla rätt ja då köper jag lika många lotter som det finns matcher. Köp en lott och vinn om du tycker att du är så jävla bra på att tippa. En dag kanske du skall spela i stryktipset eller odset och tömma alla fickor och konton du har om du tycker att du är så skicklig. Det handlar om flax och tur. 33,3 procent chans för varje match om du använder stryktipset. 1x2 är 3 alternativ vad jag vet. Ett tips är något på förhand och även favoriterna kan tabb mot dem små lagen som skall vara skrattretande enkla.

Storvreta-Mora. Är det verkligen värt att se en sådan match. Betala pengar för att se en match där Storvreta och Kohonen leker med Mora. Jag räknar med att både Öhman och Kohonen kommer att vara etta och tvåa i poängligan efter denna match förutsatt att dem är med i matchen och får spela så mycket som dem brukar. Egentligen skulle det nog räcka med 2 femmor mot Mora. 17-0 Storvreta precis som på UNT bloggen det är mitt tips.

Helsingborg-Dalen. Ett Helsingborg som har ett bra lag. Fick dock torsk mot Sirius ett Dalen som dansade med Balrog. Demonerna hängde inte med i farten för att Dalen var för snabba och ja 12 mål säger att målproduktion har dem. Tyngsta resan man kan ha som klubb,förening och lag i SSL får Dalen smaka på nu. Resan blir nog söderut även resultatmässigt 7-4 Helsingborg.

Umeå-Sirius Umeå mötte seriens lättast lag och vann med 1-9 på bortaplan. Sirius är farligare. Sirius vinner med 2-6 Skall JJR Johan Junior Eriksson spruta en mål igen det återstår att se... Här har vi ett av dem nya lagen även om det inte är en ny stad. Storvreta har redan satt Uppsala på innebandykartan...

Mullsjö-Falun. Ett Falun med massa spelare från Västerås. Mullsjö med Ferraresi. Falun vinner denna match. Ström och Ström hittar varandra bra. Enström och Carlström menar jag då.

AIK-Warberg AIK vinner med 7-4

Inga kommentarer: