Summa sidvisningar

söndag 19 september 2010

Så kan det gå.

Storvreta och AIK vann. Mannen med hög IQ. Mannen som har en egen standard. Mannen som vet hur man spelar smart. Ja när skall Kohonen sluta med innebandy? Frågan ställs av ingen mindre än Danne Bron Sundbom. Den finska sisu räcker tillräckligt länge. Så är det Sundbom. Rickie Hyvärinen kommer någon dag. Matchen hade nog mycket. Tack till er som hade tid att blogga direkt. Doppsko mycket bra. Bollen är rund det vet vi men vi vet också att det är 3x20 som gäller och inget annat. 6-2 kan bli 8-9 matematiskt svårt men i innebandyn är det fullt möjligt. Vinden vänder snabbt så är det denna dag när lagen har bra spelare och det gäller att vara på topp. Media kom igen vakna inte bara massa skvaller eller skall ni bara börja spekulera vad som hände när 2 röda kort kom fram.

Drömfemman. Spännande värderingar som får mig att lyfta ögonbrynen. Henrik Stenberg är mer värd än Hannes Öhman. Sundstedt 8 poäng. Lugn,bra spelare som inte gör det onödigt för sitt lag... Snarare tvärt om han är mannen som redan har blivit en världsspelare som 21 åring och har varit i toppen länge. Med en sådan spelare kan man slappna av och njuta när drömfemman poängen går upp. I Doppskoligan är man tvåa. Den som leder har en spännande trupp. Det är precis som hos mig Sundstedt som gjorde flest poäng. Men Mattias Samuelsson gjorde 3 mer än Stenberg inte bra. Surt sa räven om rönnbären eller hur man nu säger. Så kan det gå. Men Kohonen var kungen och den som är etta i hela drömfemman just nu kör med Stenberg Kohonen och Sundbom på topp Sebastian Grinders ( Kais Mora tydligen. Hade ingen aning innan jag kollade idag) och Mattias Samuelsson som backar. Klintsten bevakar målet. Laget heter team Grinders. Kan det vara Sebastian eller någon i släkten som spelar spelet? 1 match har spelats. Nu går vi vidare. Frukost och sedan mot det viktigaste på hela dagen RÖSTRÄTTEN den som vi har i detta land. Tänk att vi har fler olika partier att rösta på i norden än vad dem har i t.ex. Afrika Asien och andra kontinenter och andra länder. Använd din rätt en lapp kan säga mer än 100 ord. En lapp har en bild

Ja jag kan låtande som tjatande politiker men jag är ingen politiker men tillsammans är vi starka tillsammans skall vi styra landet. Jag väljer den jag vill och du väljer den du vill. Jag tvingar dock inte att rösta jag försöker bara att marknadsföra, trigga och haussa upp rätten som vi har. Det är STOR skillnad!!!

Inga kommentarer: