Summa sidvisningar

lördag 18 september 2010

Täby-Storvreta: Det regnar mål

16 mål. Det regnar mål i denna match. Men vart är Hyvärinen. Har inte honom på Dreamteam så jag skall nog inte vara allt för kritisk men det känns ovanligt. Storvreta leder enligt live rapporten med 8-9 nu. Frågan är hur det skall gå. Time out Caperio Täby. Knas i slutet 59:12 åker Holtz på M1 och Ackevi på M3. Snälla kommentera eller skriv i blogg. Jag veta vad som har hänt och nej Förbundet brukar inte skriva. Möjligen kanske det är så att Aftonbladet eller Expressen är där och skriver. Det måste komma något ut. Kom igen nu media och bloggare skicka en baisse.

Eller är det som Badboy Lydecker påstår att innebandyreglerna är för "fjompiga"? http://www.aftonbladet.se/sportbladet/innebandy/article7805118.ab

Ja mycket mål 17 mål tillsammans. Det måste ha varit bra roligt att se Täby-Storvreta. Många mål gjordes.

Roligt. Imorgon är den sista dagen för Rösträtt. Den sista rösten gäller inte den första. Så har du ångrat dig eller gjort fel så kan du ännu ändra. Är du klar bra då. Hela dagen kommer att gå åt detta imorgon. Vakna frukost,vallokal valvaka äta god lunch fika med gott för att sedan äta god middag dator kommer inte vara mycket av imorgon. 1 gång var fjärde år händer det och det är det värt.

Rösten är din rätt mot staten. För även om du inte är med i något parti och kan styra där uppe så har du visat lite hur du vill ha det. Blankt betyder inte för mig jag bryr mig inte jag har ändå ingen rätt. Nej blankt betyder för mig. Jag tycker att ni är lika dåliga på att styra men jag vill använda min rättighet att säga det. Dessutom så om du promenerar till vallokalen så bränner du fett utan extra kostnad. Ingen moms ingen gym kostnad med mera. Har nog gått mer än 3 dubbelt så många steg denna månad än vad jag gjorde förra månaden. Denna månad är inte ens slut. Anledning till gång jag har gjort är promenad runt Sergels torg ( Ovanför plattan som den heter på andra sidan tunnelbana stationen för att prata politik och läsa vad politikerna vill. Hoppas att jag har fått mitt budskap ut nu!!!

Inga kommentarer: