Summa sidvisningar

lördag 23 oktober 2010

Dåligt när system inte funkar som dem borde!!!

TT läser denna blogg det märks. Annars skulle det knappast finnas med i GB:n. Kul att det läses här. Det får gärna kritiseras om ni tycker att jag skrivit något fel... Denna gången ger jag underkänt till Hagunda sekretariat som inte levererat en live rapport. Jag tänkte länge hur jag skulle få resultatet. Jag hade 2 möjligheter kvar insåg jag till slut. Den ena att gå in på TT:s gästbok och kolla där. Den andra tänkte jag längre tid på. Till slut kom jag på att everysport.com finns. Skönt att det finns en "plan b" TT vann med 6-4. Var inte på matchen men visst varför inte skriva om resultatet.

Hagunda laget som vunnit med udda målet i flera matcher. Känns som om man inte vill göra mer. Ja då vinner man kanske men målskillnaden förlorar man och alla lag kommer att förlorar förr eller senare. Målvakten 2+10? Osportsligt uppträdande. Kan det vara välta ner målet och vara extremt sur på domarna? Något liknande kanske.

Som rubriken lyder så ger jag kritik till dem som hade hand om match protokollet,speaker med mera i Hagunda. Underkänt. Ja jag menar allvar. Någon måste väl kunna uppdatera. Men det kom till slut. Okej bättre sent en aldrig men det blir dock en liten bakläxa hoppas jag!!! Det kommer det kommer. UNT kan dock inte uppdatera allt även om man önskade det... Jag är verkligen ingen förespråkare för ordspråket bättre sent än aldrig. Jag kör mitt reviderade ordspråk som är nästan tvärt om. Hellre för tidigt än för sent. Måste erkänna att jag nog aldrig bara sett en tredje period i någon match som jag siktat att se på. Javisst jag har sett tredje perioden av andra matcher om det har varit en annan match innan.

Nu när Handen spelar i Allsvenskan så har jag själv bestämt mig att antingen skall jag vara i Torvalla innan Sargen är byggd eller så är jag inte där alls. Jag är där 1 timma innan matchstart minst eller inte alls....

Bra eller dåligt friskt eller ofriskt det är upp till var och en att avgöra...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du har möjligtvis inte tänkt på att det ibland är väldigt svårt att få kontakt med online-rapporteringen när matcher ska rapporteras. Det är ju inte direkt första gången det händer.

Mister Micke 1988 sa...

Då det är första gången det hänt när jag följt vad jag kan minnas så nej. Men bra då vet jag. Sorgligt att det är så. Men samtidigt att det skall vara så svårt att det inte ens kommer förrän 1 timma efter att matchen har startas.... Att IDA skriver att det är fullt har jag sett men inte detta som hände.

Anonym sa...

Någon aning hur Handenmatchen slutade? De har tagit en riktigt lång periodpaus i andra...

Mister Micke 1988 sa...

Kolla på http://doppsko.blogg.se/