Summa sidvisningar

tisdag 12 oktober 2010

Gångna helgen Allsvenskan!!!

Skall vi börja med Allsvenskan Norra.

Hagunda-Uppsala 3-4 Hagunda tappade 3-0 ledning stackars UNT Holmgren och hans lag...

Järfälla-Odelberg. 13-8 Försvarsbrist för Allsvensk klass i Odelberg.

Visby-Handen 9-7 Den matchen har jag redan skrivit om. Nu är visserligen jag och store Kimmo Eskelinen inte sams om vissa delar. Vi använder dessutom olika måttstock tror jag. Visby är färdigutvecklade för Allsvenskan toppnivå. Handen har kvar att visa det. Tabellen ljuger inte, och meriterna ljuger inte heller. Ett CV är något som visar vad du kan.

Älvsjö-TT 6-3 Efter förra veckan när Handen-Älvsjö dömde jag ut Wafa bl.a. Jag litar på Doppsko här som var på matchen.

Granlo-Sandåkern 7-6 SD Granlo får Cred för publikantalet. Sandåkern får Cred och grattis för att ha tagit första poängen i Allsvenskan.

Gävle-Hässelby 8-4. Gävle visar att dem vill kriga. Erik Skoog kanske inte riktigt 100% ersättare till Billy Nilsson men det kommer verkar det som...

Inga kommentarer: