Summa sidvisningar

onsdag 13 oktober 2010

Missar Gran-lo för att klippa häck

Jag missar Handen-Granlo matchen. Skulle vara roligt att se den matchen men vad gör man när man har höst städning i kvarteret och inte nog med det... Häcken skall klippas. Jag skall slita häcken av mig för att häcken skall bli fin och sedan skall jag hoppa över den. Tänk vad man kan göra med ett ord som häck. Granlo eller Gran lo. Tänk vad man kan skapa av det. LO vet nog dem flesta att det är en fackförening. Men lo kan också vara lodjur och det är något helt annat. Sedan finns författaren Ivar LO Johansson. Gran julgran granbarr. Gran är något helt annat också som t.ex. Gran Canaria. Gran Turismo är ett spel om jag inte minns fel. Tänk vad man kan göra av Granlo. Tänk att jag missar Granlo matchen. Sundsvalls innebandy stolthet kommer på besök till Torvalla Sporthall.

Helgens höjdpunkt Tvättbjörnarna skall försöka att slå starka Gotlänningar...

Övrigt tar Odelberg emot Hagunda. Anfall och Hagunda kommer att kontra slå Odelberg. Martin Norling kommer inte att vara etta i poängligan längre efter denna omgång. Det kommer Åhrberg se till...

Hässelby får nog känna på piskan mot Älvsjö. Wafa detta är din match visa det.

Uppsala-Gävle Förra säsongen efter att matchen mellan dessa 2 lag tänkte nog många att Uppsala skulle vara klara. Men nej så blev det inte.... Uppsala vinner i fördel av hemmaplan denna match som spelas i helgen.

Järfälla-Sandåkern Sandåkern kommer att vara trötta i benen och denna borde Järfälla vinna...

Inga kommentarer: