Summa sidvisningar

fredag 1 oktober 2010

Tjatig är jag ja.

Imorgon hemma premiär för Handen. Har försökt locka publik klacken finns alltid med som en "svans" har pratat med dem när jag sett dem i centrum med mera. Frågan man får alltid är vilka möter Handen? Jag är den som har kollen. Dem får fixa tifo med mera så får vi se hur det går. Älvsjö kommer nog att ha publik med sig finns en del Vendelsö där precis som i Handen. Mötte mycket oväntat en speciell människa idag. I Haninge Centrum står jag precis vid kjell och company. Jag ser en äldre man som har blå jacka. Jag ser att det står Hamnplan 5 och reagerar snabbt tanken går direkt till Visby och ja när jag kliver in i Kjell och Company om mannen kommer från Ön. Mannen svara va och kollar som ett frågetecken. Då fattar jag det måste vara någon som bott i Haninge så jag frågar om han spelat i Visby IBK. Mannen svarade nej jag har fått jackan från min son Chrille Nilsson. Trevligt svarade jag och gick vidare. Självklart vet han inte vem jag är. Förståerligt men det var spännande. Visby IBK är ett bra lag höll vi båda med om. inget mer om det. Nej jag gör inga intervjuer jag låter personer vara i fred. Slumpen avgör en hel del. Självklart skall man hälsa alla nya krafter välkomna. Ända från Warberg och komma till Handen. Stort att ta det steget. En grej som man får hoppas lockar publik.

Inga kommentarer: