Summa sidvisningar

fredag 19 november 2010

Gratis eller 80 på söndag??? VM börjar snart.

Oj vilket val man får göra i livet. Gratis eller 80 kr??? Skall jag följa SSL eller Allsvenskan på söndag??? Detta blev ett svårt val. Nu har jag önskat TT lycka till också. TT möter Uppsala hemma på stranden. AIK-Dalen spelas också. Om jag skall hinna till både måste jag nog ha någon som kör en Ferrari eller ett special tåg i X2000 fart. Vad skall jag göra. Sitter som ett frågetecken. Den första är en seriefinal men inte den andra.

TT tar hela 80 kr för sina matcher.

Ett annat alternativ på söndag är att se när Makarna vinner gör målar och assisterar varandra. Makarna Martin Anton och Kim mot Hässelby. Hur många gånger har inte Martin och Anton vunnit mot Hässelby??? Ni kommer ihåg dem där 89:orna Sundstedt Stenberg och Norrman tillsammans med Martin och Anton. Hässelby hade den då kaxige Hampus Dargren som vad jag har hört hade uppgiften att psyka Odelberg spelarna. Men som ni kanske har märkt under Odelberg tiden så var det inte lätt att få Sundstedt ur balans. För när man psykade så hade Sundstedt leende på läpparna. Han njöt av innebandy spelet och av att vara the one på planen.


Känns som om jag imorgon lördag kör en barnklassiker. 3 troll sparka boll hur många mål gjorde dem då??? Får dock hoppas att inte Trollen från bäcken tar mig för att jag möjligen kopierar deras Fotbollsramsa. BK Trollbäcken har inte varit ett fotbollslag. I Trollbäckens IP har Hanvikens SK regerat Barn och Ungdoms verksamheten. Sedan har dem planetlaget BK Saturnus om jag inte minns fel från sommaren och våren...

Nu är det slut på det. VM börjar snart. Korrespondenterna presenteras här: http://www.innebandy.se/sv/VM-korrespondenterna/

Klart som korvspad är att den som jag kommer att följa mest är Tjeckiens. Joha Von der Pahlen. Självklart hejar han på en Svensk!!!! Fischerström som spelat i Haninge. Lite på Tiitu.

Jag gör det också. Jag njöt när Fischerström låg etta och hade poängliga bindeln men tyvärr har "stjärnorna" i Anfallet vaknat nu.

Förra VM avgjordes av en som jobbar med Innebandyn rejält. Tero Tiitu. http://innebandymagazinet.se/ibm/artikel.asp?d=107&aid=39722

Helt rätt att tacka nej till Big Brother!!!

Inga kommentarer: