Summa sidvisningar

måndag 15 november 2010

Mot nästa vecka.

Skulle det ha varit Hässelby som Handen mötte och spelat som dem gjorde hade jag gått från Hallen och ja jag hade mått äckligt dåligt. Jag förväntade mig inte det som hände. Handen vann skotten??? Vad räknas som skott börjar jag undra då. Är det så att kross passningar nära motståndarmålet räknas också. Odelberg/Gustavsberg med Värmdö Hade fest i 2 perioder. Kanske var tårtan framme innan matchen tecken på att Odelberg skulle fira. Pata försökte förstöra men det gick inte helt.

Spångberg innebandy surret med Schantz. Det var mycket innebandy som gällde. Det var om GGIK:s gamling Per-Erik Jansson. Tydligen hade han gjort något mäktigt mål mot Odelberg i Gustavsberg förra säsong. Helt klart att Handen. Dem surrade även om Granlo och Hagunda. Hagunda var det kortare om. Granlo var det mer och där kom jag in i surret. Granlo var inte bra.

Odelberg möter Hässelby borta. Spångberg vill vara före Schantz i poängligan skulle jag gissa. 89:e mötet vinner Odelberg när Hässelbys 89:e är borta.

Handen-Sandåkern. Skulle det varit Sandåkern-Handen i Umeå hade Sandåkern haft en mycket fin chans. Nu får bloggen hoppas att Handen vinner på hemmaplan. Annars vet jag ej vad jag gör.

Övriga matcher:

Hagunda-Gävle. Hagunda vinner här.

TT-Uppsala. TT vinner tacka hemmaplan.

Granlo-Älvsjö båda i nedgång. Känns som om det kan bli kryss med Granlo seger i sudden.

Visby-Järfälla. Visby är urstarka på hemmaplan. Finns ingen snack om saken.

Allsvenskan kommer att bli Getingbosvenskan.

Grattis AIK fin fest på 25 års dagen.

Inga kommentarer: