Summa sidvisningar

lördag 27 november 2010

Sargbyggare och bollplockare riskerar inte sjuka...

Vi får se hur det går idag. Bollplockare och Sargbyggare som jag varit i Torvalla kommer jag inte att vara denna dag. Jag går inte ut när risken finns att jag blir förkyld. Ja jag har snuva och hosta. Nu skall det bli spännande att se om sargvakterna bygger sargen också eller om dem kommer att sitta still och tro att någon annan skall göra jobbet åt dem. Bollplockare. Ja är det nu spelarna kommer få göra det dem inte borde behöva göra. Jag brukar tänka " Spelare är till för att spela matchen. Uppvärmning är också spel. Däremot inte att plocka bollar med hjälp av klubban". Organisations brist är vad jag kallar när det inte finns sargvakter och folk som plockar bollarna. Jag kommer nu att leverera resultaten via IDA.

Jag självklart hålla tummarna för att IBK Handen vinner. Lyckas Odelberg blir jag extra glad. Sätt nu pressen på Granlo inför imorgon. Jag sätter inte pressen på Hagunda, men jag har förhoppningar om att dem vinner mot just Granlo. Imorgon blir en riktig "följa matcherna dag". Tänk er Webb TV och Live rapport.

12:30 börjar både Gottsunda-Tillberga. och Sandåkern-TT. Mat nu.

Inga kommentarer: