Summa sidvisningar

torsdag 18 november 2010

SSL igår och idag.

Kolla på resultaten. I Dalen var revanschlusten stor. Sirius ser inte bra ut. Känns för hög volatilitet upp och ner. För att göra det enklare så menar jag att det svänger för mycket upp och ner. Blandningen av resultaten är för stora.

Falun-Caperio Täby. Vart var Täby? Kan det vara Jäderlunds avhopp som spökar så mycket. 10-3 är under kritik helt klart.

Linköping-Mora. 7-4 Mora har börjat putsa till siffrorna.... Underskattning är aldrig bra. Mora kommer att komma. Tänk såhär: Om Dalkurd kan gå upp från 6:an till tvåan på 4 år så varför skulle inte Mora kunna hålla sig kvar i SSL??? Det verkar som om det är så man skall analysera Mora.

Dala derby i Helgen!!!! Mora-Falun.

Idag spelas:

Balrog-Pixbo. Caleb Brännberg och Rosén. Balrog förlorar nog igen... Stenberg vänd hem till Odelberg så kommer vi få ännu mer surrande getingar i det Allsvenska getingboet. Stefan jag förstår inte det du gör. Vänd tillbaka till Odelberg så får du spela med din bror. Lämna skeppet innan det sjunker helt enkelt.

Mullsjö-Warberg Warberg vinner enkelt över Mullsjö om dem vill. Canerstam trumma på nu. Du har fått en underbar VM plats och nu skall du visa det.

Umeå-AIK. Tuff match här. Det känns dock som om Nilsson x2 Djurling Antener med mera har vaknat. AIK:s stjärnor skall nu visa vägen mot toppen.

Helsingborg-Storvreta. Kriget om slutspelsplatsen. Kohonen och dem andra örnarna visar nu styrka.

Snön har nu kommit till Stockholms södra delar. Vit jul här kanske men det spelar ingen roll för mig. Jag åker till Finlandia.

Vart har alla kommentarer tagit vägen??? Kom igen nu våga skriva vad du tycker. Om jag är skit så skriv det då. Är jag bra så skriv det då. Om du har önskemål om någon annan serie eller annat skriv det då. Kom igen nu. Eller finns det ingen som läser. Jag skiter i om jag har 100 eller 1000 läsare så länge det inte kommer någon som vill debattera eller tycka till. Eller vill alla gå det som man kallar bakom rygg????

KOM igen nu läsare!!! Jag börjar känna att bloggen inte ger mig så mycket.

Inga kommentarer: