Summa sidvisningar

fredag 26 november 2010

Sverige-Norge.

Ärligt talat Sverige-Norge i innebandy. Kan nog bara gå åt ett håll. Sverige borde vinna enkelt. Allt annat vore ologiskt och skrälliknande. Känns lite som Italein mot San Marino i fotboll eller har Norge utvecklat sin innebandyförmåga? Visst man har sin Ketil och sin Svedsen. Ole Mole Mossin ja vad kan du bidra med? Zorro men nej känns inte som någon topp spelare. Varje gång vinst och vinst nu också... Finns annat att se idag förhoppningsvis.

Något som jag inte kan se framför innebandy är när dem skall ropa Grupp A Land Tyskland eller något liknande med hjälp av bollar i en skål.

Då ser jag till och med hellre Dam innebandy. Men tyvärr innebandy vänner så gör inte TV 4 sport det. Lottning i Dam VM gör före IKSU-Rönnby.

Måste samtidigt berätta att jag saknar något. Sportchefens tankar. För er som inte vet något om vad det handlar om så handlar det Visby IBK:s Sportchef Per Viberg och hans tankar kring Visbys matcher. Studio Warberg och Studio Sweden är också något jag gillar. Det är roligt att man kan lyssna istället för att alltid läsa. Jag lyssnar samtidigt som jag bloggar.

Hoppas att alla får ha en trevlig helg!!!

Inga kommentarer: