Summa sidvisningar

onsdag 17 november 2010

Visby IBK TV 10 av 10 100 av 100

Packalén skrev i sin blogg om Visby IBK TV. Intresset är säkert stort. Tänk er Visby fans när ni har semester att ni kan sitta framför datorn och se när ert favoritlag spelar. Intresset är stort och jag måste erkänna att jag lyssnat på alla sallmunds intervjuer som finns med på IBK TV. Jag tackar bugar bockar allt vad ni vill att jag skall göra. Hoppas att Torvalla Sporthall har så bra uppkoppling att ni kan sända matchen. Gick tydligen inte i Strandhallen.

Tyvärr för mig har Handen och Visby matcherna krockat i princip varje gång. Vill man så kan man. Så är det bara. Sedan att Sallmunds dessutom är en proffs intervjuare och kommentator gör saken bara bättre.

Betyget är inget att snacka om det blir 10 av 10 100 av 100 1000 av 1000 ja det beror på vad ni andra har som maxmått. Visby IBK TV gör Allsvenskan underbart mycket bättre.

Till slut vill jag bara poängtera en sak. Micke Lundin har varit back. Nu fattar jag varför man kan kalla backar för städgubbe där bak. Kolla på Lundin han städar bra. Kolla 40 sekunder in i intervjun med Packalén i Gävle Träffen.

Inga kommentarer: