Summa sidvisningar

fredag 10 december 2010

Har inte varit på matchen.

Kommunderby i Haninge Torvalla 1 gång på en vardag. Ja visst Handen-TT där var jag. Haninge IBK när dem var som bäst på vardagar var jag där om jag var hemma. Nu är jag vuxen. Då var jag ungdom. Jag måste ta mer ansvar. Så nej jag kommer inte ens åka till Torvalla trotts att det bara är ungefär 5 minuters bussresa. Helgen använder jag till att se innebandy i idrottshallar och arenor.

Om mina gissningar är dåliga eller bra, rätt eller fel. Det är 50/50 och andra som får avgöra.

Norling försöker jaga Pata i poängligan. Inte svårt att konstatera när den ena har 33 och den andra har 35 poäng. Jämn match med 9-7 med hyfsat mycket mål.

Odelberg har 99 insläppta mål. Nästa Sandåkern. Klarar man nolla där och göra 9 mål så har Sandåkern släppt in mer mål... '

Odelberg är nära på att rädda sig. Vinst för Odelberg mot Sandåkern och Gävle torsk mot Älvsjö. Då är det bara 1 poäng skillnad.

Det kommer att bli krig mellan GGIK och Odelberg. Handen kan drabbas om man förlorar borta och förlorar hemma.

Pata till SSL??? Tyvärr så tror jag att han har kontrakt kvar med Handen och Pata vill vara hemma. Absolut det skulle vara ett nöje att se Pata i SSL. Landslaget får man se med tiden. Där vet jag ej riktigt. Skulle vara roligt det också absolut men det är inget jag vill gå in på nu direkt.

Ni som har sett Ung och Bortskämd,Fuskbyggarna och Lyxfällan. Det är bra att programmet finns. Jag hoppas att jag aldrig behöver vara med i dem programmen dock.

1. Ung och Bortskämd eller Ung och latmask som jag skulle kalla det. Den typen är jag verkligen inte.

2. Fuskbyggarna. Stackars dem som äger husen som drabbas. Jag tycker synd om dem.
De som är bedragarna dem kan inte ha mycket till hjärna. Moralen är 0. Senaste programmet var värsta jag har sett. Han (Ägaren till bolaget) visste inte ens vad våtrumscertifikat är och han hade ingen aning om vad våtrumscertifikat är och bolagets F-skattesedel var helt borttaget från Skatteverket.

3. Detta programmet skall finnas. Men herregud vilken köpmani man måste ha och vara riktigt kass på att hålla koll på sin ekonomi om man skall hamna där. Att ta kreditkort efter kreditkort. Hur kan material vara bättre än kontanter när man nästan är hos kronofogden???

Jag må leva ett tråkigt ungdomsliv men hellre det än att hamna hos Kronofogden...



Så då har vi detta klarlagt.

Inga kommentarer: