Summa sidvisningar

tisdag 21 december 2010

Kritik till TV4 Sport!!!

Innebandy skall vara på måndagar 19:00. Det står till och med längst ner i mitten på TV4 Sportens hemsida. Men vad hände igår? Jo när jag sätter på TV:n och väljer kanalen TV4 Sport så får jag se Night Cops.

Vart tog innebandyn vägen igår? Storvreta-Pixbo spelade igår Måndagen den 20/12-2010 men ingen sändning.

Dessutom läser jag att Night Cops är en dokumentär!?

TV4 Sport: Skall det inte vara en Sport kanal???

Kritiken handlar om att man marknadsför i hemsidan något man sedan inte väljer att sända... Vad är meningen med detta???

Hoppas att detta inte skall upprepas igen...

Det som står är ett e-mail som skickades igår från mig till tittarservice@tv4.se

Svar som jag aldrig kommer att acceptera är: Det var för mycket snö så dem kom inte fram??? Det var trafik olycka så dem kom inte fram. Det går tyvärr inte att sända i Fyrishov.

TV4 Sport sänder dokumentären Night Cops. TV4 Sport heter kanalen. Substansvärdet och trovärdigheten på kanalen sjunker för mig.

Storvreta som dessutom har TV4 märket eller i alla fall hade TV4 märket på den tröjan som van nummer 4.

Citerar SVT:s program på spåret som jag brukade kolla ganska ofta på när det var Oldsberg och Hellberg som var parhästar

Vart är vi på väg?


PS: Jag tänker inte ge upp i första taget.

Inga kommentarer: