Summa sidvisningar

fredag 3 december 2010

Nära till Idétorka.

Idag har jag tänkt medan vädret varit kaos. Vad skall jag skriva om. Oron för att jag skulle behöva missa en dag var stor. Men när jag kollade i Magget så kom jag på.

Jaha det är där nere i Mullsjö som Mats Karlsson är nu. Den gamle räven har varit en listig variant. Nu har det alltså kommit fram vart han är nu. http://innebandymagazinet.se/ibm/artikel.asp?d=102&aid=39818 Ett spännande val för Mullsjö. Nu är det 3 tränare i laget. Olofsson Adelin fortsätter som huvudcoach och Conny Steenberg som jag inte har en aning om är andra coach. Mats Karlsson har varit tränare för P94. Nu är det herrlag igen. Precis som i Hammarby säsongen 06/07.

Har Mullsjö redan den spelarstaben som är kapabel för att laget skall stanna kvar eller skall Mats försöka dra med sig något namnkunnigt?

Spännande att se vad som händer med Mullsjö nu.

Mindre än 24 timmar kvar till VM Nu!!!!

Inga kommentarer: