Summa sidvisningar

lördag 11 december 2010

Ribba in eller ribba ut???

Innan finalen idag så såg jag 2 matcher i division 5D. Gamla storlaget Haninge spelade mot Tullinge ungdom den var jämn. Haninge vann till slut.

IK Malmen med "Kingen". Mot FBC Handen. Jätte svår situation med ungefär drygt 1 minut kvar. Bollen går enligt domarna ribba ut. Malmen vill ha ribba in. Nej det blir aldrig dömd till ribba in 6-6 blev resultatet. Målgöraren bli lugn. Målvakten i Malmen flippar totalt och slänger sin hjälm rakt mot väggen och får matchstraff. Det borde finnas målkamera i division 5 kanske. Nu får vi hoppas och jag kan skriva att jag tror att Malmen kommer att gå vidare till division 4. Dem är det bästa laget. med tanke på att jag idag fick se alla topp 4 lagen. Dem håller i, rullar och låter bollen göra jobbet. Dem hade flera chanser att avgöra. Försvaret var inte det bästa alltid. FBC Handen hade en bra målvakt och ja långa kasst var det som oftast resulterade i mål för FBC Handen.

Bara 2 lag går upp. 4 skulle platsa lätt i division 4.

VM Finalen... Ja Finland var vassare och vann...

Imorgon är det innebandy igen.

När nu VM är klart och har spelats, varför inte kolla på föredetta VM spelare? Ja jag skall bege mig ut till Värmdö för att se Värmdö möta SB.

Ett SB med bl.a. Gunarzon om han nu inte är någon annanstans, Finns andra profiler som Roger Östergren med mera.

Conny "Super C" Vesterlund hinner nog inte med från Finland eller???

Vi får se. Hoppas att det blir spännande....

Inga kommentarer: