Summa sidvisningar

söndag 12 december 2010

Sågning och hyllning idag.

Vi börjar med att såga. Hemmesta Sporthall. Finns toaletter bara i omklädningsrummen vad jag förstod. Jag tänker inte gå in i omklädningsrummen. Jag håller i mig matchen ut. Vad skall man säga om det är ett bortalag som kommer in i omklädningsrummet? "Sorry det fanns ingen annan toalett att välja???

Detta är bara början. Läktare??? Nej tyvärr sämre än Söderbymalmsskolan. Hur roligt är det att stå upp och täcka typ halva publiken för att i huvudtaget kunna se något??? Dessutom bara typ 2-3 bänkar. Nu håller dem att bygga en ny hall tack och lov.

Domarna usch inte dem tänkte jag. Spelar själva innebandy tror jag i Malmens SF. Bröder med Glasögon som dömer ganska ofta i Haninge.

SB hade alldeles för få spelare (8+1 målvakt). Dem som jag skrev om igår var inte med.

Det som var bra:

Värmdö IF med sina småungar som låter är bra. Hellre det än en knäpptyst hall som är som en sovsal eller bönsal.

Värmdö IF spel mycket bra. Första femman regerar med 2 spelare som spelat i IBK Handen för 3 år sedan typ.

Efter att matchen är slut så träffar jag av en slump Odelbergs duktiga center Kim Johansson när jag skulle ut från Hallen. Sade bara att det verkade nära. Han sade att dem tappade ledning. Vi snackade alltså om TT-Odelberg matchen och om det som komma skall (Handen-TT). Handen har varit bra hemma. Men det som spökar för mig är förra gångens 3-11 ( 2 år sedan) och han hade också hört om resultatet. Hann dock inte varna något om Sandåkern och han hann inte säga något om TT.

Ingen inför info alltså...

Inga kommentarer: