Summa sidvisningar

fredag 17 december 2010

Tror du på Tomten och Ufon eller Magisk lampa???

Jul Jul strålande Jul....

Skämt åsido.

Ett inlägg till kommer. Och det kommer ett imorgon och ett på söndag och ett på måndag och ett på Tisdag.

Jesper Blomqvist är på vift och nu skall det vara innebandy. http://innebandymagazinet.se/ibm/artikel.asp?d=104&aid=40141

Perfekt när jag skrev om jul så fick jag den där kommentaren som jag ville ha.

Johannes Tack för kommentaren. Du får ett blogginlägg på köpet.

Järfälla vann idag och har inför imorgon samma poäng som TT. Dock är det försvaret som TT har bättre. Järfälla har 76-56 =+20 i målskillnad. TT har 70-42=+28 i målskillnad. Uppsala spelar mot Hässelby borta på Söndag och har 73-50=+23 i målskillnad. Granlo har 56-50=+6 i målskillnad.

Järfälla har i och med matchen idag en match mer spelad.

Önskade att det fanns program inom innebandyn som är liknande det programmet som finns inom länken under...

http://www.aktiespararna.se/lar-dig-mer/hitta-kursvinnare/

Tro inte på Ufon tro inte på Tomten och tro inte på att jag inte kollar på min blogg trotts att skrivit att jag inte skall blogga.

Inga kommentarer: