Summa sidvisningar

lördag 22 januari 2011

Härligt att Handen vann.

Danska Norska Svenska eller Finska. Jag väljer Svenska eller Finska. Det handlar om referat som jag skulle få av Nielsen den store som tydligen läser bloggen. För den som undrar vem den lille är så är det sonen Sebbe Nielsen. Skriv det inte bloggen skriv det i bloggen.

Sista målet... Nej nej nej det är fel av sekretariatet. Han heter Adam Kimström. Sekket ropar ut Kihlström av någon konstig anledning. Herre jösses sitter man i sekket och håller i mikrofonen skall man kunna läsa och uttala alla namn rätt. Är det inte grund kurs 1??? Utan assist utropas men nu ser jag på innebandy.se att Pata får den ändå... Jaha vissa spelare kan sätta in assistera på sig själva när ingen annan har gjort eller... Kasta in handduken ni som vill förbi Pata för Patrik Pata Pada Andersson är för bra för denna serie och kommer med all säkerhet vinna poängligan. Är det utan assist så är det utan assist. Visby Visby Visby ojoj. Pappret säger alldeles för lite. Bäst i Visby var Webb-TV grabbarna som jag fick bra nyttigt snack med. Alltså dessa spelare som Dargren Eskelinen Wiinamäki Forre Thiding med mera väntar jag allvarligt talat mer av. Zäta och Lundin med mera samma där. Det kändes som Gotlänningarna hade lekt "hela havet stormar" under båtresan. Jag går in utifrån vad jag kan förvänta mig och inte utifrån vad som är bra gjort just i matchen. Jag saknade den vassa Gotlänningen Järlö som tydligen gjort comeback.


Tack och lov vann Handen. Odelberg vann med 5-0 mot Järfälla. 5-0 herre gösses Järfälla är inte med och kämpar om SSL nej verkligen inte.

Älvsjö-TT imorgon. Älvsjö har ett psykologiskt övertag men vi får se hur det går här. Vi får se hur det går imorgon.

Träffade bl.a. flera Vendelsö spelare som borde känna igen Thiding. Träffade även förra Handen spelaren Robert Karlsson som nu spelar i Duvbo.

Övriga resultat från andra serier. Hammarby vann med hela 6-13 på bortaplan i Farsta mot Farsta.

Tullinge vann grann kommun derbyt mot Huddinge med jämna 6-5

1 kommentar:

Den store sa...

Hahahaha förväntade mig ref på Danska