Summa sidvisningar

söndag 23 januari 2011

Jag är glad och pigg.

Härlig och underbar dag igår. Där fick Visby IBK en riktig kall dusch. Mycket vatten från Östersjön som hälldes ner. Manfall Plattfall kursfall poängtapp med mera. Ja det finns många ord för Ön. Mika Packalén tycker jag säger mycket kloka ord i sin intervju. Därför väljer jag att länka den.

http://www.youtube.com/watch?v=H5ySV7DpeFk&feature=player_embedded#!

Men Kimmo som säger att Pata inte gör en bra match men ändå gör 4 poäng. Vad är en bra match skall man dribbla av 5 spelare och göra något jättehäftigt heller? Om nu Pata inte gör en bra match denna gång då gör Kimmo en match som han kan kasta i soptunnan. 1 ynka assist är dåligt för Världens bästa offensiva back. Det har bara gått 1 år sedan han fick utmärkelsen. Jag tänker inte länka till dennes svar då jag inte gillar dem lika mycket. Ger man fri ytor till en som Pata så får man skylla på sig själv.

Efter denna match ger jag verkligen ++++ till Warberg som valde att inte ha Kimmo kvar. Defensiven har förstärkt säkert minst 10 gånger.

Jag är så glad. Vaknade redan 06:00 idag. Livet är underbart. Men Underbart är så kort.

Spännande att se om Packalén och Kimmo Eskelinen bloggar något om matchen. Dem lär nog vara förbannade eller så har dem lyckats med att skaka av sig. Jag väntar jag väntar på blogg. Jag får vänta länge och den som väntar länge väntar alltid på något GOTT!!!

Granlo,Älvsjö och Visby har varit dem bästa matcherna på Torvalla ur resultat synpunkt för Handen.

Bortaplan har Älvsjö matchen varit bäst.

Då var det klart!!!

Inga kommentarer: