Summa sidvisningar

söndag 9 januari 2011

Långbollar till att börja.

Hagunda kör mest Långbollar med en spelare som är långt uppe. Det där är kontringsinnebandy men den skall inte gå att spela. Sedan börjar Hagunda med att spela back upp till center och köra på. Det lyckas bättre och målen kommer.När det var 3-7 så kände jag att detta kommer inte att gå för Handen. Det gör ont att möta Handen och speciellt Lars Lindelöf. Axel mot Axel närkamp är inget jag skulle köra på. Skulle inte heller rekommendera det. Handen kom till 5-7 men inte längre. Pata och Schantz spelar men sedan snurrar man med olika spelare när det gäller andra forward?! Något jag aldrig riktigt har fattat är den variant som Handen körde när drygt 1 minut av första perioden hade gått. Spela 6 mot 5... visst tack för bollen och skjuta in den för Motståndarna.

+till Åhrberg som gör det bra som målvakt. Lugn.stabil och rutinerad.

Men okej jag släpper matchen och låter någon annan analysera vidare.

Odelberg-Älvsjö 8-12 målglatt när Odelberg spelar... Vad skall hända med Johansson,Spångberg och Norling( Martin) om detta fortsätter? Jag är garanterad till 99% att dessa 3 vill testa högre nivåer. Men visst Johansson och Norling är från Värmdö som Odelberg slås ihop med nästa säsong. Spångberg går om inte högre upp så blir det nog Sundbyberg tillbaka.

Visby förlorade rätt mot Uppsala...

TT vann med 6-2 mot Järfälla.... TT mot SSL men det blir nog samma visa som förra gången.

Hat-trick+1 för Berglund och Hammarby vann med 5-6 i SD mot Tullinge men Duvbo kan göra processen kort för 1000 dagarna...

SSL kommer jag med imorgon!!!!

Inga kommentarer: