Summa sidvisningar

måndag 24 januari 2011

Värvning igen-Visby IBK

Jag blir icke förvånad.... Visby IBK har lånat denna gång. Sebastian Gafvelin från AIK. Kan det vara så att AIK släpper honom av 2 anledningar: 1 Han var mestadels vid bänken och fick inte mycket spel tid i AIK. 2 Som ni vissa kanske vet så finns det ett speciellt innebandy efternamn på Gotland. Ringwall. Trond Ringwall spelade i AIK. Han värvades från..... Ja juste Visby IBK. Pay back kanske det kallas??? Tyvärr tror jag inte att värvningarna löser krisen.

Att Visby IBK värvar spelare är en nyhet som är lika liten som Handen spelar i Torvalla. Med andra ord det har blivit Fakta. Skall jag räkna upp spelare som Visby IBK har värvat så kommer det minst behövas ett A4 papper men okej jag kan göra det. Johan Andersson från Haninge, Stefan Henriksson från Haninge, Stefan Norling ett kort tag,Philip Thiding Haninge Lundin Falun Gatu Falun Zäta Falun,Wilson Nynäshamn,Wahman Warberg Micke Andersson från Helsingbog tror jag han var i innan Visby. Forre från Farsta Carlgren med mera. Skulle nog hålla på i flera timmar om jag ville...

Cred till Melin och Larsson som gjorde poäng. Jocke Ahlgren skönt att du också fick spela. Cred till Packalén som ställde upp med dessa 3.

Nya talanger som är Gotländska hoppas jag kommer. Jag hade hoppats på att Järlö hade spelat mot Handen men om jag inte såg fel så var han inte med. Visst visst han börjar bli gammal. Jag hoppas för Visby IBK:s skull att dem kan hitta nya talanger som kör hårt. Andra Ön har Kim och Simon Nilsson så varför skulle inte Gotland kunna leverera.

Behöver jag ens förklara att jag verkligen hoppas på att Odelberg vaknar för att hålla sig kvar och även förklara varför jag gillar Handen just denna säsong och hjälper till med sarg och stolar??? Talanger som kommer från egna led gillar jag. Min favorit just nu är Sundstedt. Jag unnar och njuter av alla poäng som jag ser honom göra för Täby via live match och när jag ser honom spela.

Vart vill jag då komma... Jo att Värvningar löser inte kriser oavsett plånbok och spelare det gäller att spela och kämpa sig ur den. Strama åt och spela ihop laget...

Inga kommentarer: