Summa sidvisningar

torsdag 6 januari 2011

Warberg Tåget åker norrut,uppdatering och wintergames

Känns som att lag efter lag klubb efter klubb förening efter förening får smaka på andra bullar från Bagarn Smedberg och hans grabbar. 12 raka segrar är något som imponerar och som borde tas upp fler gånger. Vad är rekordet på antalet raka sviter i SSL? Kan det vara så att den nu har slagits. Hela Warberg "åker tåget norrut medan dem andra sitter kvar på perrongen och bara ser på... Känns som TKO en förkortning för Teknisk Knock Out. Räven raskar över isen... Men det känns som när väl kommit fram kommer det fram en jätte stor vit isbjörn och stoppar räven. Gothia Cup spelarna fick se att det är Warberg som gäller...

Uppdateringen från Marie Nygren alias Mie var otrolig bra. Skrivkramp stoppar inte. Hon fortsätter på ett sätt som får mig att bli imponerad. Snabbt och enkelt kör hon vidare. Fortsätt så det är helt rätt att skriva för alla fans som gillar AIK och oss andra som vill följa innebandy. MC Missar straff??? Björk, , Kvist, Gren ( Hela efternamnet är Carlgren) Asp och sist.... Även om Skogen ser grön ut i Falun så tror jag ytterst lite på att det skall bli guld och gröna skogar för Dalarnas bästa SSL lag.
Beräknar vara vid Älvsjö station ungefär halv 12 tiden.
Ni som är läsare ser ni mig och vill snacka innebandy med mig det är bara att snacka på. Jag kan se en match och prata samtidigt. Jag klarar 2 saker samtidigt. Vill du köra någon lång frågeställning som liknar en intervju om herrserierna??? Då ber jag dock att göra inom den tiden det är paus eftersom jag vill ha tid att tänka ut ett bra svar. Ett bra svar innehåller inte bara orden ja och nej. 40 kr per dag får jag tåla när konkurrensen är så liten som den är. Dessutom kan man få gå runt i en mässa vilket kan vara roligt och inte är som en vanlig enkel innebandy match på 3x20

Inga kommentarer: