Summa sidvisningar

tisdag 8 februari 2011

Är ni bara ute efter gratis.

Är det så att ni bara strävar efter att gå gratis. Kommer tidigare för att försöka gömma er och gå in gratis. Nu behöver ni inte ens försöka.
Vill ni komma in gratis?
2011-02-07 17:15
Duvbo IK - Hammarby IF IBF
Gå in på Duvbo IK's Facebook-sida. De 10 första som skriver "Duvbo IK" i gästboken till eventet kommer in gratis!

Pass på! Duvbo bjuder dem 10 första på gratis biljett.

Jag är inte helt 100 på om jag kommer. Det finns många faktorer som kan stoppa. 1. Jag sover för länge på Söndagen. 2. Jag är inte helt nykter. Det minsta lilla känning av huvudverk så går jag inte. 3. Jag väljer TT-Hagunda. 4. Jag måste hjälpa moder... 5. Inget mer. Jag kommer alltså inte att skriva något. Det känns som om jag tar någon annans biljett då. Det är 50/50 för mig.

Duvbo kan avsluta Hammarbys 1000 dagars projekt och lägga locket på för dem grön vita. Duvbo vann förra säsongen med 8-7 i SD. Så ett varningens finger kommer här från DIK. DIK har Robert Karlsson som bästa poängplockare. Bästa poängplockare i Bajen är Jonathan Grip.

Men bästa snittare är Blomberg med 3,2 per match. 10 matcher 32 poäng är imponerande. Är den bössan laddad tillräckligt återstår att se...

Jag måste erkänna att jag gillar Marketing eller Marknadsföring som svensken stavar. +poäng till Duvbo som kör med erbjudanden och även + för att man har webb-TV med bl.a. intervjuer med spelarna.

Junior Allsvenskan är med all säkerhet också gratis. Idag spelas 16-del mellan Nykvarn-Karlstad. Något jag avstår helt ifrån att åka till. Vinnaren möter något lag som heter Vöikers och är från Växjö.

Inga kommentarer: