Summa sidvisningar

torsdag 3 februari 2011

Grattis ny junior och back.

Detta får gå före det som jag lovade igår: Grattis Nielsen. Läste nu att det har ändrats i U-19. Någon från Kais Mora har lämnat återbud och Nielsen är med nu i U-19 Finnkampen.

Det handlar om backar. Därför tänker jag också ta upp en annan person som varit back i många säsonger men som har spelat Forward också. Inte någon Suprise suprise direkt. Bäst betyg av alla backar denna säsong. 22 år och spelar i Caperio Täby. 3,25 genomsnitt.

Andra plats har en back som spelar i Storvreta Har samma namn som Hockey spelaren Ulf och starke Magnus. Är en aning äldre. Har 3,17 i betyg är en snabb spelare som kan ta bollen och springa i full fart och göra målet själv.

Tredje spelaren är betydligt äldre. Äldst numera i hela SSL. Spelar i Hallands innebandy imperium som börjar på W även om staden börjar på V. Bloggar även själv åt en tidning. Smeknamn Bult.

Det där var topp 3.

Nu till det som jag lovade igår.

Division 2 juniorer i Stockholm. Jag chansar på att det är 1 lag som går vidare från division 2 och 3. Rätta mig om jag har fel. Skriv att jag har rätt om jag nu har det. Jag är liksom 50/50 på detta. Jag har inte koll på Ackers som leder norra division 2.

Division 2 södra. Nacka och Farsta samma poäng. Nacka har bättre målskillnad och 2 matcher mindre spelade. Victor Österberg som poängkung i laget kanske kan göra något eller? Frågan är vad Lindström och Ahrreman som leder Farsta herrarnas poängliga kan göra. Vilket lag vinner i slutspurten får vi se....

När jag ändå håller på så kan jag ta division 3 också.

Jag måste nog erkänna att jag inte har koll på varken 3A eller 3B. 3 C Om det nu är så att bara 1 lag från varje klubb som får gå till slutspel så är det Högalid som tar platsen. Det känns inte som om Högan skall vara något speciellt. Salem känns som enda lag som kan hota lite från division 3. Fseha och Lindström kan hitta på något kanske???

Bloggen följer närmare vilka lag som går till slutspel.

Inga kommentarer: