Summa sidvisningar

måndag 7 februari 2011

Kris måndag.

Jag fick en order att ta bort poppulära inlägg. Nemas problemas. Jag får en order och jag tar in den i "orderboken och gör den ordern fullbordad. Däremot att jag skall skriva på ett annat språk eller skriva varenda liten detalj. Det är inte jag. Kom alltså inte och säg flera gånger skriv det i bloggen. Jag kan dessutom meddela att jag kan skriva bättre om vissa och dåligare om vissa. Ja man skall visa sig bra. Har gjort översättning via Google, har tagit bort poppulära inlägg. Har inte skrivit om att någon som jag inte tycker är bäst är bäst. Då menar jag med namn.

Idag är det något vi kan kalla för krismåndag. Inte mycket innebandy att skriva om. Farsta-Tullinge skrev jag om igår. Innebandy på TV har vi inte idag.

Junior Allsvenskan vem vinner? Jag tror på 1.KAIS 2.Mullsjö 3. Malmö och 4.Älvsjö KAIS har bra P92. Mullsjö har P92 och Sankell P93. 3. Malmö har jag läst att dem skall ha ett bra P92. Älvsjö får jag hoppas på då dem spelade i samma Jas-grupp som Handen. Älvsjö har dessutom en hel del spelare från tidigare Vendelsö som är/var ett Haninge lag.

8-delsfinalerna. Skulle vilja påstå att Mullsjö har det enklast som möter Södertälje.... Jag tror på att Karlstad vinner mot både Nykvarn i 16-del och Vöikers i 8-del.

1 kommentar:

Duvbo IK sa...

Årets match!
Söndag 13 feb 13:00 LÖTHALLEN

http://www.youtube.com/user/duvboinnebandy#p/u/1/7UaFGPwTES0

Be there!