Summa sidvisningar

tisdag 22 februari 2011

Misstag gör vi alla men detta är

Nu har jag till och med kollat på Tabellen. Vendelsö riskerar ännu mer att kvala för att hålla sig kvar... Högalid som är på kvalplats är där bara för målskillnad nu. 1 målvakt i ett lag som skall spela i division 1 ÖS nästa säsong och spelade där förra säsongen. Målvakten är en bestämd målvakt. Målvakten hade uppfattat fel tid vilket är klart förståeligt. Bollstanäs har alltså bara en målvakt att tillgå från Herrlaget. Tänk om den målvakten blir skadad eller sjuk... Då har dem alltså ingen målvakt utan får ha en utespelare som målvakt.

Högalid fick 3 gratis poäng och 5 gratis mål.

Det är klantigt av Bollstanäs oavsett om alla är friska och hela eller inte. Ingen skadade sig och ingen dog citerat en person från Bollstanäs SK.

Visst man lär sig av sina misstag jag håller med... Men jag skriver om detta ändå. Gör man misstag ja då skall det inte bara kunna gå över bara sådär. Men samtidigt ger jag ett + till Bollstanäs om dem nu lyckas med att alltid ha hjälm och skydd i framtiden. Men det känns som om man kommer att behöva mer än 1 målvakt för att spela i division 1 ÖS.

En av tränarna har gjort något så stort som att sluta med omedelbar verkan och ber om ursäkt. Helt rätt att hylla dem som varit spelare som tagit upp laget. Han förstår sitt misstag bättre än den som gått ut till http://www.innebandymagazinet.se/ibm/artikel.asp?d=104&aid=40678 för att bara försöka försvara det som hänt.

Men visst jag är också beredd att lämna för att gå vidare absolut!!!

Inga kommentarer: