Summa sidvisningar

torsdag 3 mars 2011

En vecka.

En hel vecka utan bloggen. En vecka nästan med skid-vm. Men det känns som om man skriver om samma sak dag in och dag ut. Ibland tröttnar jag om jag skall vara 100%ärlig. Jag förstår dem som är fullt ut och rent utsagt förbannade på mig. Jag har inte skött mitt uppdrag till 100%. Men i alla fall Grattis till alla medaljer som togs i VM.

Jag har blivit mer och mer passiv.

SSL: Helsingborg tappar sin slutspelsplats till Pixbo. Pixbo är just nu tillbaka på slutspelsplats efter att ha missat förra säsongen. Pixbo kommer nu när serien börjar dra sig mot slutet. 8-12 till Pixbo borta mot Helsingborg visar att rävarna är mer värda till en slutspelsplats än vad Skåningarna är.

Linköping hoppas jag också på. Linköping blir ett spännande lag att följa när det gäller slutspel. Martin Karlsson bäst i Linköping. Ett Linköping som jag fortfarande bara sett mot Caperio denna säsong.

1.Warberg kommer att välja Linköping eller Pixbo. Linköping helt nybörjare och Pixbo närmast geografiskt.

2. AIK kommer att Välja Falun eller Täby är min känsla. Men vilket lag dem väljer är långt ifrån klart. Idag spelas Storvreta-AIK ytterst avgörande. Vinner AIK den så har man stor förtur till andra platsen. Det är bättre att avsluta med Pixbo hemma och Linköping borta än att avsluta med Warberg borta och Pixbo borta. Linköpings golv är inget roligt underlag att ha. Men skall man vara värd att vinna SM-guld så bör man klara av minst 1 poäng därifrån.

3. Storvreta kommer förmodligen att välja mellan samma 2 som AIK.

4. Dalen högst upp i SSL geografiskt. Vill ha Falun men kommer inte att få det som man vill ha. Det känns dock inte så. Dalen-Pixbo.

Poängkung är nu Kim långklubba målspruta Nilsson. Talangen som valde bort Kalmar FF och Fotbollen mot AIK och innebandy.

Inga kommentarer: