Summa sidvisningar

onsdag 27 juli 2011

Det har hänt en hel del...

Ja jag har inte bloggat på länge men slut är det inte. Jag skall fortsätta. Det finns dock mycket annat att göra än att blogga. Innebandy på sommaren visst kan man tänka sig Silly season med mera. Men jag känner att jag har fotbollen att följa. Följer fotbollen i Haninge som är påväg uppåt med råge. Göran som var föredetta materialare i Handen är nu materialare för Brandbergens IF Fotboll som är etta i division 3 ÖS. Uppstickare finns helt klart.

Hammarby/Handen. Läste nyss Gittan G:s blogg på innebandysajten att Pata inte var helt klart. Spelare har skulder till lag? Vad för skulder har Pata? Kan bara spekulera men att spelare har skulder händer nog inte ofta...

Mycket har hänt. Plötsligt en gång ungefär kommer en bil mot mig när jag skall handla med fader i VI-Butiken i Västerhaninge. Jag fick bl.a. veta att Kimström skulle till Farsta för att spela där. Insiderperson håller jag hemligt.

Kan övertyga lätt att det finns mycket att göra. Skola Fotboll aktie portfölj och tomt i Väddö ( Norrtälje) Lägg där till Mormor i Finland, Bostadsrätt + Sommarstuga där.

Husdjur hade jag till igår. Ibland är man illa tvungen att göra något man inte vill göra. Veterinären tyckte det var rätt beslut och då får man nog bara att acceptera att det går inte att kämpa mer än vad det går. Avlivning är inte kul.

Kort och gott jag kommer tillbaka så gott jag kan.Men det måste accepteras att det finns mycket annat än en blogg som kan generera lycka och insats....

Augusti- April är till för innebandyn sedan finns det månader som inte är till för sporten enligt mig. Det är upp till var och en själv att bestämma...

Skulle dessutom vara kul att få feedback. Alla gör vi fel och rätt. När man skriver ett brev vill man ha brev tillbaka, när man skriver prov vill man ha det tillbaka också... Åtminstone få se på det.

Inga kommentarer: