Summa sidvisningar

onsdag 17 augusti 2011

Division 1 ÖS

Skall vi nu gräva ner oss en bit till division 1 ÖS? Jag känner mig för att bara tippa upp och nedgång och inte mitten just nu. Mitten betyder bara stanna kvar och känns inte dramatiskt på något vis. Om ni vill så kan ni också tippa. Vill ni ha med mitten så visst. Ni gör som ni vill.

1. Tullinge Tullinge vill nog till Allsvenskan igen. Se upp med deras junisar och annat som denna klubben behärskar.

10. Värmdö Det känns som om detta lag inte kommer med så mycket kraft när alla dem stora har sprungit iväg. Dem har vissa spelare som kanske kan visa sig för att rädda laget men det ser tunt ut.

11. Täby Ingenting är gratis om du frågar mig. Hoppas att detta lag åker ner igen.

12. Hansa Hoburg. Har nu inte sett detta gotländska lag men det känns som om dem kommer att få det tufft. Finns en hel del som har representerat Visby IBK men som kastats då Visby IBK har rört om i omsättningsgrytan. Dem får sin 12:e plats för att jag inte sett dem som hel förening.

Önskar alla lag lycka till.

Naturligtvis kan ni fråga mig om den andra lagen. Jag kommer att svara när jag hinner.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan. Vad tror du om Farsta i år ? Vad anser du om deras värvningar ?

Nicke

Mister Micke 1988 sa...

Tyvärr har inte IB magget eller IB sajten publicerat någon Silly så jag vet inte så bra om vad som hänt i Farsta. Kollade nu en snabbis på vad som har värvats och såg 3 spelare som inte har spelat så mycket på seniornivå / inte alls ( Dafteke, Wallberg och Andersson)Kimström är också runt junioråldern. Men Farsta är Farsta... Tyvärr så blir det inget andra kvallag. Annars hade det nog blivit en kamp mellan Huddinge och Farsta. Nu tror jag att Farsta blir trea. Då har jag kollat utifrån Huddinges träningsmatch resultat. Granlo 12-5 imponerar på mig.

Anonym sa...

http://www.innebandysajten.se/silly-season-h1-ostra-svealand/

Länken till övergångar..

Nicke

Mister Micke 1988 sa...

Tack håller dock kvar vid det jag skrev innan

Anonym sa...

Huddinge - Partille 8-6