Summa sidvisningar

måndag 22 augusti 2011

Jag börjar med att Revidera.

Skrev man ingen blogg igår ja då kompenserar man med 2 idag. Jag känner att jag måste revidera mina prognoser. Som jag skrivit i förra inlägget så imponeras jag av Huddinges resultat. Det känns som om jag reviderar upp Huddinge över Tullinge.

Hammarby Handen-Partille. Vad kan Hammarby Handen mäkta med mot Partille vet jag ej... Men vi får se vad som händer. Tack för att det kommer in resultat med mera. Fortsätt att uppdatera mig så skall jag försöka göra mitt bästa framför datorn. Gillar när andra hjälper till.

Jag kommer att förmedla mina idéer och tankar och hoppas på att andra göra samma sak till mig.

Kommer mest köra SSL Allsvenskan och division 1 på bloggen. I Allsvenskan Norra känns det som om att jag inte kommer att byta. Möjligtvis skulle det då vara Thoren upp mot Granlo. Men ryms det verkligen med 3 Umeå lag i SSL? Skulle vara en plåga för lagen där nere. Sundsvall är trotts allt närmare. Dessutom när Sundsvall Fotboll är nära Allsvenskan ( Kommer att följa Giffarna när jag känner en av deras nyförvärv). Dragons finns i Basket så varför inte Granlo i Innebandy?

Inga kommentarer: