Summa sidvisningar

måndag 22 augusti 2011

Nu känns Huddinge ännu starkare.

Resultat från Tullinge har jag inte sett. Men det verkar som om Huddinge trummar på. Visserligen bara träningsmatcher men att vinna mot Granlo och Partille med mera som skall spela i Allsvenskan imponerar. Detta är något som skulle få mina ögon upp...

Kan förresten meddela att jag inte kommer att kolla lika mycket på innebandy som jag gjorde dem tidigare säsongerna. Kommer inte att se lag som Älvsjö Huddinge med mera på deras hemmaplan. Väljer Handen att spela i Eriksdalshallen så kommer jag nog inte heller dit.

Att SL höjer sina kort har gjort att jag och moder valt årskort. Istället för varsitt månadskort. 100 kroner låter kanske inte mycket men 100/månad är en hel del. Höjningen börjar redan första september. Citybanan skall byggas...

Inga kommentarer: