Summa sidvisningar

torsdag 25 augusti 2011

Söndag= Torvalla. + Hallsatsning

Kriget, slaget, kampen eller vad ni nu vill kalla det angående Torvalla är på Söndag. Läste på gästboken att matchen börjar 14:30. Lördag skall TT-Älvsjö. Tyvärr har jag andra uppdrag på gång på lördag som jag redan bestämt i förväg. Torvalla Sporthall blir en elitinnebandy hall igen.. Kul för den hallen.
Men hur sliten är den nu? Måste vara ännu värre. Söder och Hallsatsning känns som pluss och minus.

Det finns Eriksdalhallen och sedan Botkyrkahallen... Men visst 2012 kommer en ny hall till Tyresö. Spännande att se hur den hallen kommer att se ut... Har varken sett skisser eller något på marken. Kan vara att jag inte varit i den delen av Tyresö på länge... Då kommer min fråga upp Var är den nya hallen? Vilken del av Tyresö för visst i Tyresö Centrum och Tyresövallen ( Föredetta Bollmoravallen) har jag varit för drygt 2 månader sedan men inte sett något som liknar bygge. Kanske har jag gått fel väg? Roligt att det händer saker i alla fall. Hallbygge skulle behövas i flera kommuner. Men jag skall nog inte klaga för mycket då jag inte tänker bidra till nya hallar i form av kapital eller bygge...

Imorgon kommer det att anfallas ordentligt. Sågning av högsta klass. Då blir det en enorm soppa om mörkläggning och liknande. Kan börja med att säga att jag precis har läst att Thorengruppen, Granlo och Hammarby Handen har 3 raka förluster. Har läst att Handen missade mycket mot Partille. http://doppsko.blogg.se/

Inga kommentarer: