Summa sidvisningar

fredag 30 september 2011

Helgens Stockholm innebandy.

Balrog och HH tror jag vinner sina matcher i andra omgången av allsvenskan norra. Älvsjö,Järfälla och Duvbo får det nog tuffare. Jag är en som tycker att Duvbo kommer att klara sig klart bättre hemma än borta. Kais Mora borta blir en tuff uppgift. Lika så blir det för Älvsjö som har Granlo borta och Järfälla som har Gävle borta. Alba och Hagunda är nog inte lika bra och Lillebror Fischer och HH har stor koll på Hagunda. Alba är ett lag som jag tror att Balrog kan vinna mot.

Skall jag klaga så skall jag nog klaga på spelupplägget. Varför spelar alla Stockholmslagen hemma en helg och borta en helg. Man borde kunna fixa så att en vecka så har 3 av lagen hemma och en annan så har dem andra 2 hemma respektive borta... Dem små kommer bara att tappa av farten.

NW-Tullinge är en match som jag varmt skulle rekomendera även om det blir som jag skrivit tidigare för mig. Se måndag och det är också klart jag åker inte för att se Tyresö FBC-Salem utan jag ser Handen-Täby FC juniorer och trycker in en kebab med bröd innan.

Så får det bli. Imorgon kommer min tro angående division 1 ÖS matcherna.

Inga kommentarer: