Summa sidvisningar

torsdag 22 september 2011

Lite om många ämnen.

Balrog och Talme tippar Järfälla som serievinnare. Frågan är vad det är för grund. Är det att man vill visa att man stödjer Stockholm? Varför är Handen Hammarby näst sist? Det är verkligen en fråga jag ställer mig ordentligt till. Vad är det för grunder på detta? Jag fattar inte själva grejen alls. Att tippa sig själv som sist är för att alla skall underskatta. Varför vill man slå Balrog. Det är topplagen man vill slå... Typiskt försöka "göra så att motståndarna underskattar metoden". På tal om Balrog. Öhman och Kohonen som hade Balrog som start på Sverigekartan har gjort Kohonen gjorde målet. Ovanligt men Kohonen har även en assist och mer kommer förmodligen snart. Kohonen har svarat igen och leverar denna gång till Öhman. Storvretan

Derbyt i Uppsala vinner nu publiksiffrorna. 2103. Resultatet sammanlagt är 9783 som delat på 7 blir 1398 personer i snitt. 5 avrundas uppåt. Halva eller fjärdedelsmänniskor finns ej.

Finns en hel del som skall göras. Mitt första innebandy tittande för denna säsong blir nog på Lördag. Handen/Hammarby-Alba Sandviken. Välkomnar alla som vill se en bra match och snacka massa innebandy. Skall försöka hjälpa till med inramningen så gott jag kan. Ledningen i Hammarby jobbar säkert mer och mer och filar på saker som skall vara med. Väl när det gäller matchen så skall jag försöka avlasta.

Imorgon är det innebandy på Torvalla. DM-Kval Vendelsö-Tyresö FBC. Gissa vilken match som var i helgen? Jo Tyresö FBC-Vendelsö. Den gången i Strandhallen och det blev 5-5. DM matchen kan inte sluta oavgjort. Något av lagen måste segra men jämt blir det nog. Vilket lag som vinner får man se när matchen är klar imorgon.

Ha det bra. Imorgon hittar jag nog på något om den yngre generationen. Juniorerna står på tur.

Inga kommentarer: