Summa sidvisningar

måndag 26 september 2011

Zorro och Tur.

7 mål har gjorts av den som kan kallas för Zorro Peter eller Zorro Runne. Det är en självklarhet att denna spelare från Göteborgs trakten använder sin listiga rävkunskap och showar med sina Zorromål. Frågan är vad han avänder för målchest? kan det vara att göra ett Z på något vis?

Allsvenskan och HH har sin egen lilla zorrokung. Nicklas kommer nog alltid att klassas som lillfischer och Peter Fischerström som storfischer.

Division 1 har nog sin egen i Gotland om Jon Lindgren kör med Zorro fortfarande.

Tur skall man ha om man skall vinna. Otur om man spelar oavgjort eller förlust. En turklassiker är nog just den när målvakten ligger ner och bollen studsar ribba,hjälm och in. Att vinna med ett målsmarginal är mer tur. Det behövs nog en hel del tur om man skall ta poäng mot Warberg på Lördag.

På Lördag är det full rulle som gäller. Vendelsö-Lidingö,TT-Warberg och även Brandbergens IF vill att jag skall se dem mot Hökarängen. Hjälpa till med andra ord. Söndag funderar jag på Tyresö FBC-Salems IF.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena Micke!

På söndag kväll spelar Handens juniorer mot Täby, kom och titta så får du se ett helt annat Handen HJ!

Mister Micke 1988 sa...

Vissa problem måste dock lösas. 1. Jag brukar äta middag runt 18:00-20:00. Torvalla tar ej emot rikskuponger. ( Mamma har fått Rikskuponger från sitt föredetta jobb när dem gjorde en flytt från regeringsgatan som är nära NK till ett område mellan årsta och midsommarkransen. Kilaberg heter det om man vill vara noggrann. Vi delar på dem då det är en summa per månad då arbetsplatsen tjänade in på att minska månadshyran. Ett annat problem att jag har ett pyttelitet uppdrag i VH som tar maximum 10minuter och jag skulle åka direkt till Torvalla eller vart det nu blir. Tiden när jag skall till VH spelar ingen roll... Men från början planerade direkt efter lunch. En lösning som finns är att jag äter på Daisys vid VH station.

Problemet löser nog sig och jag är nog där i tid. Skall tänka på om jag väljer TFBC-Salem eller den du skriver Anonym (vem du nu är)