Summa sidvisningar

onsdag 5 oktober 2011

En glad flera gladare.

JVDP Johan Von Der Pahlen lär vara glad idag för att hans Tjeckiska lag vann mot Storvreta. Helgen planeras mot norra delar av Stockholm. Ett alternativ som jag har planerat är att åka till Jakobsberg på Söndag för att se Spiders-Alba. Allternativt att jag är på hemmaplan och ser innebandy i HJ3E x2. Det får vi se. På lördag tillhör jag familjegruppen. Jag är inte på plats i Torvalla när Uppsala skall besegras. Jag är närmare Jakan. Spånga för att vara exakt. Idag är det Storvreta-Tunet. Jas matcher är det också. Usch vad lite det finns att skriva om idag.

Tunet har orkat till 2-2 men nu ser det ut som om Storvreta skall vinna 2-6. Observera att klockan som dem visar på internet bara kör med minuter och inga sekunder visas. 3-6 i period 1.

Som sagt inte mycket innebandy idag förrän på kvällen. För att fylla ut så får jag tippa SSL omgång 4.
Omgång 4
IBF Falun-Umeå City IBK 1 Carlström avancerar om jag får rätt.
Jönköpings IK-AIK IBF 2 Anderson mot AIK. Laget vinner mot individen.
Pixbo Wallenstam IBK-Hide-a-lite Mullsjö AIS 1 Hur många mål gör Runnestig?
IK Sirius IBK-FC Helsingborg 2 Helsingborg skall nog vinna denna match. Matsenius kanske flippar igen...
Caperiotäby FC-Linköping IBK 1 Personligen den lättaste matchen. Men visst vi kan få se ett Caperio i underläge och sedan vända.
IBK Dalen-Tyresö Trollbäcken IBK 1 Dalen skall vinna på hemmaplan lätt efter att TT haft sin långa resa.
Warberg IC-Storvreta IBK 2. Warberg kommer att försöka reparera efter TT matchen med Storvreta är inte ett lag man bara tar sådär. Skadorna sitter nog kvar medan Storvreta kommer nog att ha friska spelare efter Championscup.

I Jas skall jag nog tippa på:
Järfälla-Sirius 1 Hemmaplan avgör i detta möte.
Hässelby-Ackers 1 Ren känsla.
Älvsjö-Salem 1. Känns ändå som om Älvsjö skall ta Salem även om Salem absolut har ett bra lag också. Jämt blir det...

Inga kommentarer: