Summa sidvisningar

tisdag 11 oktober 2011

Gör inte för mycket!!! speciellt inte gratis!!!

Orkar du inte så gör det ej. Har du inte tid så gör inte mycket onödigt då. Vill du inte eller kan du inte så avstå. Självklart skall jag hjälpa till andra bloggare som håller på att tappa sin blogg för att dem inte orkar eller har tid. Handla inte om det är så att det faller på kredit. Kör inte med SMS-Lån. Vem tjänar på SMS-lån är det du eller SMS:s låns företaget? Förslag 2 satsar jag på. Lev inte på luft lev med kött på benen. Varför skall jag åka till Järfälla egentligen. Ibland är jag dum när jag bloggar. En filmare som filmar gratis. Björn Kjellbris finns där för att göra reklam för Järfälla och för att man skall kunna kolla på matcher. Varför skall jag åka till Jakobsberg när jag kan se highlights genom att använda ström som jag ändå använder när jag bloggar eller kollar annat. Ta mig fan på att jag aldrig kommer att vara lagledare,tränare eller något liknande. Att jag kan vara med och se en match eller skriva i protokollen om det behövs fine men där går min gräns.

Ström el eller vad ni nu vill kalla det måste betalas så är det bara.

Vad gör man i dessa dagar av osäkerhet? Money never sleeps säger en amerikan medan en annan säger yeah thats good you mean you are going to reduce your debt. Its very easy go an another bank an borrow money. Then go and pay the first bank.

Lån löses inte upp med mera lån. Men visst vill man ha en stadsskuld liknande denna: http://www.usdebtclock.org/

China is the happy peoples. China need more land to place their population. Ja ni kanske fattar att det handlar om att China vill ha t.ex. Grekiska öar för att låna till Grekland. You know man it´s allways good to be guaranted before you loan money. Höj pensionsåldern. 52 år är ruggigt nice men ganska lite.

Money never sleeps och money talks är 2 olika system. Personligen använder jag nummer 1. Dock använder jag också. Don´t take a credit card it´s only going to trick you the winner isn´t you the winner is the bank which gives you the card. Do never forget to pay your debt before you take a new.

Inte mycket om innebandy idag eller inget alls. God natt alla som läser.

Inga kommentarer: