Summa sidvisningar

lördag 1 oktober 2011

Skrällarna och inte skrällar.

Duvbo vinner igen. Denna gång mot Mora borta. Nykomlingarna nedifrån har bra dag. Det andra laget som jag tänker på är TT. 8-5 till TT bara att skriva GRATTIS. Fick höra förra helgen att Warbergs förutsättningar inte var dem bästa. Det finns en Warbergare som hjälper HH. Det har varit skador. Kevin Björkström 0+4 var kul att se i protokollet. Kul att se när flera olika spelare gör mål. Olika namn menar jag då. Hallen som gud glömde är andra namnet och för Warberg är det nog hallen som dem vill glömma. Period 2 var skillnaden målmässigt 6 skott och 4 mål. Grymt bra utdelning TT. Fortsätter det på samma vis så är dem helt klart kvar i SSL när säsongen är slut.

Fördetta TT coachen Jonas Gafvelin dominerade division 5 match idag där jag satt och förde protokoll till slut. Från början var det meningen att jag skulle vara hjälpcoach men när bara en skulle sköta både klocka och protokoll så hoppade jag in som andra man. PS: Bortalaget fick något underligt. Inte ofta en kapten åker på M1 eller?

Närliggande TT geografiskt är Nacka som vann med 4-3 mot Tullinge i Ormingehallen. Ännu mer sydöst är Värmdö och dem vann mot Täby med 7-6. Motsatsen till sydöst är nordväst där Hässelby som vann med 4-5 mot Sumpan finns. Detta var division 1 ÖS.

Allsvenskan Norra vann förrutom Duvbo även Järfälla borta med 8-9 SD mot Gävle. Starkt där. HH förlorade dock mot Hagunda med 5-4SD bortaplan för HH.

Inga kommentarer: