Summa sidvisningar

måndag 10 oktober 2011

Söndagens plus och minus.

Alla som såg när Billy Nilsson vaknade till slut och sänkte Duvbo hade chansen att se en annan man i samma ålder. Bara 7 månader och 22 dagar äldre Sundstedt ha sin glansdag. 22 dagar skiljer Sundstedt och Carlström. Sundstedt visade sitt brilljanta spel och fick en 5:a. The Sunday of the show with mr.Sundstedt.

Bohemerna från förorten eller Bohemen från förorten det får ni välja. Jag såg inte matchen. Täbys innebandyfans måste ha gillat det till 100%. Kan tänka mig hur det skulle vara att njuta som Täbyfans om matchen fanns på video. Jag har många gånger fått rysningar och fått skrika ut mig så att jag peppar ett lag när det är jämt. Men visst finns det undantag. Sundstedt är en lugn glad och har sina nerver som i en liten ask inne i hans egna ficka. Sundstedt är en väldigt speciell person som styr sitt humör exeptionellt.

Det är det stora plusset.

Det lilla plusset går till coach Zeid Momén. Jag förstår att han tar time out.

Det lilla minus går till... Pixbo. Pixbo borde ha vunnit mot Mullsjö och dessutom vart var Zorro Peter?

Spelare som inte styr sin mun med fel ord får ett straff. Dem som dessutom bankar med klubban får det ännu värre. Det är bra att även om laget heter AIK så är det bestraffning. M3 är befogat. Jag tror på Zeid Momén. http://www.innebandymagazinet.se/ibm/artikel.asp?d=102&aid=42237

Inga kommentarer: