Summa sidvisningar

tisdag 4 oktober 2011

Undvika kval och göra snygga mål + chester.

Ni som nu gillar innebandyn får ursäkta er men jag såg inte matchen AIK-Sirius. Jag såg Hammarby-Falkenberg. Hammarby har nu allt i sina egna händer. Samtidigt är man tvunget att ta 3 poängare. Missar man då straff som man gjorde mot FFF på hemmaplan så är det stor risk för kvalplats. AEG skall hjälpa då man skall ta in spelare från NY Gallaxy som också har AEG som ägare. Detta enligt Hammarbys sportchef. Sportchefens namn kommer jag inte ihåg på rak arm. Det var inget Svensson eller Andersson i efternamn... Det vet jag däremot...
Ibland blev det text tv tittande.

Är man fri med målvakt och vill showa även efteråt kan man kosta på sig något snyggt som Lasse Lundberg i Granlo. Dra bak bollen och få klubban mellan bena och bollen på vänster sida för att sedan trycka upp den i krysset. Granlo vann som jag skrivit tidigare i bloggen med 12-5.

http://www.youtube.com/watch?v=_wPdTG4NbjQ

Kolla och njut om hur man kan göra för att försöka uppmuntra barn. Säkert ett minne dem där som Lasse kramar kommer att ha ett bra tag.

Eller vad sägs som om den mildare varianten av Duvbos Isaksson Nummer 33 i Duvbo eller föredetta Caperio Backen Lundqvist gjorde 2 mål och jag menar det första målets målchest. Det skall påpekas att Isaksson gjorde 3 mål

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=NmV4pbpXiVc#!

Kolla även på räddningen 4:30 av Moras målvakt. Målvakten rusar in i planen igen och gör en jätteräddning efter att ha varit utbytt för 6 mot 5. Hjälper dock bara om det skulle bli målskillnads strid i slutet av säsongen.

Järfälla-Sirius, Hässelby-Åkersberga och Älvsjö-Salem bjuds på i morgondagens JAS C och D

Inga kommentarer: