Summa sidvisningar

torsdag 13 oktober 2011

Video-Kim PP till Ron och TT-Kevins efternamn.

Skall vi börja med en video som finns i Gittan G:s video. Vi har något gemensamt men ändå inte. Vi både var inte på matchen. Men skillnaden är att hon har fler kontakter att hämta djupgående information. Jag har något som sätter emot filmen. Filmaren filmar inte hela Kims händelseförlopp. Det är ögonvittnen som måste fram och hörselvittnen måste också fram. Neutrala sådana. T.ex om Magget eller något liknande var där.

För vad gör Kim i dem vinklarna som inte kameran filmar? Vad har domaren hört och vad har Kim sagt är två olika meningar. M3 kan omvandlas till att man skall få betala för sarg om en spelare slog klubban mot sargen. Det är illa att knäcka någon psykiskt. Men visst för vissa är fysiskt kontakt det värsta. Det finns bara en som får helt rätt i denna situation och det är varken domarna eller Kim. Men gör man som Kim gör 0:28-0:30 i videon från Gittan så får man skylla sig själv. Gå raka vägen och Sett dig ner Kim,tagga ner. Domarna har makten tro eller ej och förr eller senare kommer kortleken upp och då är det bara att säga oj och försöka utan att lyckas. Dem bästa domarna enligt mig står på sig och är rakrygadde och har samma beslut hela vägen. Dem sämsta domarna förlåter och suddar bort utvisningar eller ångrar sig.

Det är Ron Sjöblom som skall ha PP. PP. betyder i detta fall pluspoäng. Det bra att han går in i alla lägen och förlänger avståndet mellan Kim och domarna. Folk verkar inte se det där med att det inte är en personligt konflikt. Det är en lag konflikt som stör hela laget tycker jag. Vill du komma hem 2 på natten eller 5 på natten? Gör något försök åtminstone.

Herrejösses kollar man på frisyrer när man kollar på innebandy. Måste varit en tråkig dag för skribenten som skriver: http://www.folkbladet.nu/270346/2011/10/09/dalens-blytunga-kvall

Skall jag egentligen bry mig? Jag bryr mig inte till vilken person han säger men ärligt talat det är skillnad mellan att heta Kevin Björkström och Kevin Björkborg. Fanns det någon från TT som hade namnet Kevin Björkborg. Jag skulle också få madrömmar om jag fick 4 assist i bakärslet.... Men jag lovar er att jag skulle inte skriva 9 bokstäver fel. Borg har 4 bokstäver och Ström har 5. Inte en endaste bokstav som är samma eller har jag fel???

Det finns mycket som skall göras. Jag skall hjälpa till från och med Lördag. TT har en blogg i innebandymagazinet som står helt stilla. Jag tar och kickar igång den. Intervjuer kommer dock att göra av samma person som har ansvaret för hela bloggen. Denna blogg kommer mer att användas för att analysera övrig innebandy och ha något som man kan använda när jag kommenterar andras inlägg.

Ha det bra alla läsare. Kommer en till blogg idag där det tippas SSL och Allsvenskan denna helg.

Inga kommentarer: