Summa sidvisningar

söndag 20 november 2011

Ibland är det bra att vara okunnig.

Ser man till den tekniska biten så är jag dålig. Tillräckligt dålig för t.ex. HTML-koder eller dreamweaver ( känner folk som har läst webbdesign). Jag vet inte ens hur man avslutar ett konto här på blogger. Jag är ändå helt nöjd här har jag det jag vill skriva. Vill jag göra reklam för ett lag så kan jag tydligen göra det här också. Jönköping får plus plus plus idag. Förresten jag tror jag satsar på att köra en opinions blogg kanske hos HH hoppas att det blir lite mer skriv och yttrandefrihet. Åslund verkar vara en man som man kan lite på. Kent Sjögren. Så länge du ligger på rätt sida om Sjögren så är det nog ganska fritt fram. Det är nog bara att kliva på och köra.

Täby ett lag som tror att alla lagen skall köra passivt och bara vänta. Jag gissar på att JIK spelade en full plans press liknande innebandy. JIK körde över i andra och tredje. 0-6 och 1-7. Bel Arabi bel Turki o bel Kurmanci. Sundstedt får en fyra. Han har säkert som vanligt gjort en bra match och gå rakryggad. Tyvärr så blir det svårt att vinna när bara en spelare övertygar.

Om ni undrar hur det är med den andra bloggen jag skriver på så känns det som om jag kommer att köra en time out. Vad det är för blogg tänker jag inte ens nämna.

Järfälla-Balrog. 3-2 underbart underbart och som vanligt kommer det nog att komma en highlights från.

Samarbetspartners till Järfälla är AIK. AIK går inte bra och ja när kaptenen tappar mössan dansar alla på bordet.

Imorgon är det Warberg-Pixbo....

Inga kommentarer: